Pazar, Temmuz 01, 2007

Tembellik Çizgisi ve Zonenoktaorg Ödüllü Seo Yarışması

Öğretmen sınıftaki zeki, çalışkan aynı zamanda kıskanç öğrencisine sordu : "Niçin arkadaşlarını çekemiyor, onların yaptıklarını bozuyorsun?" Öğrenci "Çünkü onların beni geçmelerini istemiyorum, en iyisi ben olmalıyım!" dedi. Öğretmen masasından kalkıp eline bir parça tebeşir aldı ve 15 cm. uzunluğunda bir çizgi çekti, öğrenciye bakıp "Bu çizgiyi nasıl kısaltırsın?" diye sordu. Öğrenci bir süre bu çizgiye baktıktan sonra içinde çizgiyi birkaç parçaya bölmek de olan birçok cevap verdi. Öğretmen bu cevapları kabul etmedi ve ilkinden daha uzun bir çizgi daha çekti tahtaya. Öğretmen "Şimdi birincisi nasıl görünüyor?" diye sordu. Öğrenci "Daha kısa!" dedi, başını eğdi. Öğretmen şu yorumu yaptı: "Bilgini ve yeteneklerini artırarak kendi çizgini uzatman, rakibinin çizgisini bölmeye çalışmandan daha iyidir..."

Umarım herkes bundan bir ders çıkarır...

Son zamanlardaki sitelere olan saldırılar ve başkalarının yarışma sitelerini ortadan kaldırmaya çalışanlar için yazdım...

[Not:ORtaya attım kimse üzerine alınmasın...]

Hiç yorum yok: